آرمانشهرمطالعۀ تطبیقی وجوه آرمانشهری و ویرانشهری پوسترهای صلح یا ضدِجنگ طراحان معاصر صد سال اخیر ایران و امریکا [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 121-145]
آمایش فرهنگبازشناسی اقلیمهای فرهنگی ایران: بهسوی یک چهارچوب مفهومی و روششناختی [(مقالات آماده انتشار)]
آمریکاچیستی و چگونگی ویژگیهای دیپلماسی عمومی آمریکا در قبال ایران (1997-2005) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
آموزش آنلاینشناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
آموزش الکترونیکشناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
آموزش مجازیشناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
آنومی هویتیفراتحلیل پژوهشهای اعتیاد به اینترنت: بازه زمانی 1400-1384 [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 31-58]
آیندهپژوهیآینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
ا
ابعاد سازمانیفراترکیب مطالعات کارآمدی سازمان های فرهنگی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 69-94]
اجتماعیبررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
اجرابررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
اقوام ایرانیشناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
الگوریتم SVRپیشبینی تقاضای گردشگری فرهنگی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
الگوی شناخت گردشگریحکمرانی گردشگری در تعاطیِ نظام دانایی و عقلانیت در عمل [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-84]
الگوی یکپارچهشناسایی عناصر تشکیلدهندۀ الگوی یکپارچهسازی دستورکارهای شورای فرهنگ عمومی کشور [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 31-58]
امام خمینیراهکارهای برونرفت از چالشهای تقریب مذاهب اسلامی در حوزه بینالملل بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 9-42]
امیدبررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
امید به آیندهتدوین الگوی یکپارچه سبک زندگی نشاط محور با اتکا به نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 97-121]
امید به آیندهسیاست پژوهی نشاط اجتماعی معلمان ابتدایی (موردمطالعه: شهرستان معمولان) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 123-154]
اندازه اثرفراتحلیل رابطه شبکههای اجتماعی مجازی و سرمایه اجتماعی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 117-143]
انزوای اجتماعیتاثیر پیشینه فرهنگی بر رابطه دورکاری با استرس شغلی کارکنان [(مقالات آماده انتشار)]
انزوای اجتماعی و سیاستگذاریبررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
انسانشناسی فرهنگیتعلیموتربیت با رویکرد انسانشناسی فرهنگی؛ چیستی و مؤلفهها [دوره 3، شماره 4، 1402]
ایران هراسیریشهها و بسترهای تشکیلدهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
اینستاگرامثبت و تحلیل نقش ستارگان موسیقی پاپ و رپ ایرانی در هویتیابی و جامعهپذیری هواخواهان نوجوان ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (موردمطالعه: امیرحسین تتلو و سید حسین موسوی (ملقب به تهی)) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 101-126]
اینستاگرامپدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
ب
باروریتمایل به فرزندآوری در ایران: تعیینکنندهها و محدودیتها [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 59-80]
باروری پایینرسانه، فرهنگسازی و باروری: شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر باروری با استفاده از رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-46]
بحران هویتتحولات آینده بحران هویت جوانان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 9-48]
برنامهریزیبررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
برنامههای محلیبررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
برندسازیشناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
برند ملیشناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
بستر اجتماعیواکاوی عوامل مؤثر بر مصرفگرایی لوازم آرایشی در ایران [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 81-100]
بقاع متبرکهشناسایی راهبردهای فرهنگی جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 85-114]
بیانیه گام دومدلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
پژوهشتحلیل علمسنجی پژوهشهای با موضوع تصاویر آینده در معتبرترین نشریات علمی جهان [دوره 3، شماره 4، 1402]
پلتفرمهای رسانهایارائۀ راهبردهای تحولی شبکۀ خبر برای بهرهمندی از ظرفیتهای همگرایی رسانهای [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 9-34]
پوسترمطالعۀ تطبیقی وجوه آرمانشهری و ویرانشهری پوسترهای صلح یا ضدِجنگ طراحان معاصر صد سال اخیر ایران و امریکا [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 121-145]
پیادهسازیموانع پیادهسازی سیاستهای فرهنگی در ایران (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
پیامرسانهای اجتماعیارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
پیشبینی تقاضاپیشبینی تقاضای گردشگری فرهنگی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
پیشرانهای تغییرپیشرانهای تغییر در سبک زندگی خانوادۀ ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 101-128]
پیشینه فرهنگیتاثیر پیشینه فرهنگی بر رابطه دورکاری با استرس شغلی کارکنان [(مقالات آماده انتشار)]
ت
تابوبررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
تبادل فرهنگیدانشگاه و همبستگی ملی؛ تحول مفهوم فردی شهروندی به رویکرد اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 45-71]
تتلوثبت و تحلیل نقش ستارگان موسیقی پاپ و رپ ایرانی در هویتیابی و جامعهپذیری هواخواهان نوجوان ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (موردمطالعه: امیرحسین تتلو و سید حسین موسوی (ملقب به تهی)) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 101-126]
تجربه زیستهتجربه زیسته زنان در مراکز پشتیبانی از جنگ (مورد مطالعه: کارگاه خیاطی در دانشگاه اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 43-68]
تجربۀ زیستهپدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
تحلیل مضمونشناسایی راهبردهای فرهنگی جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 85-114]
تحولبررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
تحولشناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
تحولات خانوادهپیشرانهای تغییر در سبک زندگی خانوادۀ ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 101-128]
تروریسمریشهها و بسترهای تشکیلدهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
تصاویر آیندهتحلیل علمسنجی پژوهشهای با موضوع تصاویر آینده در معتبرترین نشریات علمی جهان [دوره 3، شماره 4، 1402]
تصمیمگیری افرادتأثیر ارزشهای ملی فرهنگی بر تصمیمگیری افراد برای سهمبری در اقتصاد اشتراکی رفاقتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 73-91]
تصویرسازیچیستی و چگونگی ویژگیهای دیپلماسی عمومی آمریکا در قبال ایران (1997-2005) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
تصویر ملیشناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
تضاد طبقاتیمطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
تعارضات هویتیسناریوهای پیش روی مسئلۀ هفتم آبان (بزرگداشت روز کوروش) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 61-84]
تعلیموتربیتتعلیموتربیت با رویکرد انسانشناسی فرهنگی؛ چیستی و مؤلفهها [دوره 3، شماره 4، 1402]
تعهد سازمانیبررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 4، 1402]
تغییر ساختار خانوادهپیشرانهای تغییر در سبک زندگی خانوادۀ ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 101-128]
تغییر فرهنگ سازمانیراهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی با تأکید بر سرمایۀ انسانی در سازمانهای فرهنگی (مورد مطالعه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]
تغییر کارکرد خانوادهپیشرانهای تغییر در سبک زندگی خانوادۀ ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 101-128]
تقریب مذاهبراهکارهای برونرفت از چالشهای تقریب مذاهب اسلامی در حوزه بینالملل بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 9-42]
تقریب مذاهب اسلامیمرور نظاممند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
تکدیگریمطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
تلگرامبررسی رابطۀ میزان استفاده از تلگرام با شکاف نسلی (مورد مطالعه: جوانان شهر تهران و والدین آنها) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
تمایلاتتمایل به فرزندآوری در ایران: تعیینکنندهها و محدودیتها [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 59-80]
تِنسِنتارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
تهاجم فرهنگیایدههای سیاستی، اهداف و ساختارهای نهاد فراگیر جوانان در ایران [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-43]
توابع تعلیقیتحلیل ساختار مسائل فیلمها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
توسعة سریعایران، چین جدید و افقگشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
توسعهتحلیل محتوای سیاستهای فرهنگی و موانع توسعهای آن در دوران جمهوری اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-29]
توسعه اجتماعفراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
توسعه سرمایه انسانیطراحی مدل توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با رویکرد سیاستهای کلی نظام اداری [دوره 3، شماره 4، 1402]
توسعه فرهنگیتجربه برنامهریزی و الگوی برنامهریزی فرهنگی در برنامههای توسعه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 9-36]
توسعه فرهنگیشناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
توسعۀ فرهنگیتحلیل محتوای سیاستهای فرهنگی و موانع توسعهای آن در دوران جمهوری اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-29]
توسعۀ گردشگریحکمرانی گردشگری در تعاطیِ نظام دانایی و عقلانیت در عمل [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-84]
تولید فرهنگیسیاستپژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
ج
جامعهپذیریدانشگاه و همبستگی ملی؛ تحول مفهوم فردی شهروندی به رویکرد اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 45-71]
جامعهشناختینگاه جامعه شناختی به عملکرد رسانه ها در نابرابری پخش رویدادهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-152]
جامعۀ شبکهایتحلیل راهبردی وضعیت رسانههای اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
جرمشناسی اسلامینگاهی جامعهشناختی به سیر تحولات روابط با جنس مخالف در گذار از سنت به مدرنیته با تأکید بر قبحزدایی در مفاهیم عرفی و جرمشناسی اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 101-120]
جمهوری اسلامی ایرانتحلیل محتوای سیاستهای فرهنگی و موانع توسعهای آن در دوران جمهوری اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-29]
جمهوری خلق چینایران، چین جدید و افقگشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
جنس مخالفنگاهی جامعهشناختی به سیر تحولات روابط با جنس مخالف در گذار از سنت به مدرنیته با تأکید بر قبحزدایی در مفاهیم عرفی و جرمشناسی اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 101-120]
جنگتجربه زیسته زنان در مراکز پشتیبانی از جنگ (مورد مطالعه: کارگاه خیاطی در دانشگاه اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 43-68]
جهانیشدنتحولات آینده بحران هویت جوانان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 9-48]
جوانانبررسی رابطۀ میزان استفاده از تلگرام با شکاف نسلی (مورد مطالعه: جوانان شهر تهران و والدین آنها) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
جوانانشناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
جوانانتحولات آینده بحران هویت جوانان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 9-48]
چ
چهارچوب مفهومیبازشناسی اقلیمهای فرهنگی ایران: بهسوی یک چهارچوب مفهومی و روششناختی [(مقالات آماده انتشار)]
چهلمین جشنواره فیلم فجرتحلیل ساختار مسائل فیلمها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
چیستی و مؤلفههاتعلیموتربیت با رویکرد انسانشناسی فرهنگی؛ چیستی و مؤلفهها [دوره 3، شماره 4، 1402]
ح
حاکمیتتحولات آینده بحران هویت جوانان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 9-48]
حسن تعبیربررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
حکمت متعالیهواکاوی زیست فرهنگی در اندیشه نوصدرائیان (با تاکید بر آراء استاد مرتضی مطهری) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 9-30]
حکمرانی خوبارائه الگوی فرهنگی حکمرانی خوب در دستکاه های ناظر برعملکرد دولت [(مقالات آماده انتشار)]
حکمرانی فرهنگی خوبارائه الگوی فرهنگی حکمرانی خوب در دستکاه های ناظر برعملکرد دولت [(مقالات آماده انتشار)]
حکمرانی مطلوب گردشگریحکمرانی گردشگری در تعاطیِ نظام دانایی و عقلانیت در عمل [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-84]
خ
خانوادهپیشرانهای تغییر در سبک زندگی خانوادۀ ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 101-128]
خانوادهفراتحلیل پژوهشهای اعتیاد به اینترنت: بازه زمانی 1400-1384 [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 31-58]
خبرگانرسانه، فرهنگسازی و باروری: شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر باروری با استفاده از رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-46]
خشونت فرهنگی نمادینمطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
خطوط راهنمای سیاستگذاریدلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
خودزشتانگاریپدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
خودکشیتحلیل جامعهشناختی رابطه بین سرمایه اجتماعی و خودکشی در ایران (۱۳۸۶- ۱۳۹۶) [(مقالات آماده انتشار)]
د
داده بنیادتدوین الگوی یکپارچه سبک زندگی نشاط محور با اتکا به نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 97-121]
داغ ننگمطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
دانشآموزانسیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
دانشجویان تهرانیعوامل مؤثر بر ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه از دیدگاه دانشجویان تهرانی [دوره 3، شماره 4، 1402]
دانشگاهارزیابی تأثیر قوانین و مقررات آموزش عالی بر توسعۀ مکاتب علمی در دانشگاه های ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 47-74]
دانشگاهدانشگاه و همبستگی ملی؛ تحول مفهوم فردی شهروندی به رویکرد اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 45-71]
دانشگاهطراحی مدل توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با رویکرد سیاستهای کلی نظام اداری [دوره 3، شماره 4، 1402]
دستورکارهای شورای فرهنگ عمومیشناسایی عناصر تشکیلدهندۀ الگوی یکپارچهسازی دستورکارهای شورای فرهنگ عمومی کشور [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 31-58]
دلالتهای سیاست رسانهایدلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
دورکاریتاثیر پیشینه فرهنگی بر رابطه دورکاری با استرس شغلی کارکنان [(مقالات آماده انتشار)]
دولتروابط قدرت و هستی سیاسی اشیا در ایران: نمونهپژوهی دهۀ 1360 [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 35-60]
دولت اصلاحاتچیستی و چگونگی ویژگیهای دیپلماسی عمومی آمریکا در قبال ایران (1997-2005) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
دیپلماسی عمومیچیستی و چگونگی ویژگیهای دیپلماسی عمومی آمریکا در قبال ایران (1997-2005) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
ر
رادیوشناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
راهبردمرور نظاممند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
راهبرد سیاستیحکمرانی گردشگری در تعاطیِ نظام دانایی و عقلانیت در عمل [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-84]
راهبرد فرهنگیبررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
راهبردهای سرمایۀ انسانیراهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی با تأکید بر سرمایۀ انسانی در سازمانهای فرهنگی (مورد مطالعه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]
راهبردهای فرهنگیشناسایی راهبردهای فرهنگی جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 85-114]
راهکارهای تقریب مذاهب اسلامیمرور نظاممند راهبردهای تقریب بین مذاهب اسلامی از سال 1390 تا 1401 [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 137-160]
رسانهنگاه جامعه شناختی به عملکرد رسانه ها در نابرابری پخش رویدادهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-152]
رسانههارسانه، فرهنگسازی و باروری: شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر باروری با استفاده از رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-46]
رسانههای اجتماعیارائۀ راهبردهای تحولی شبکۀ خبر برای بهرهمندی از ظرفیتهای همگرایی رسانهای [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 9-34]
رسانههای اجتماعیارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
رسانههای اجتماعی نوینتحلیل راهبردی وضعیت رسانههای اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
رسانههای جمعیشناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
رسانههای نوپدیدنقش آموزشی و فرهنگسازی رسانههای نوپدید در لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 85-100]
رسانۀ شنیداریمطالعه نقش رسانه نوین کتاب صوتی در ترویج فرهنگ کتابخوانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 93-116]
رضایت شغلیبررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 4، 1402]
رضایتمندی مخاطبمطالعه نقش رسانه نوین کتاب صوتی در ترویج فرهنگ کتابخوانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 93-116]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 4، 1402]
رگرسیونپیشبینی تقاضای گردشگری فرهنگی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
روابط قدرتروابط قدرت و هستی سیاسی اشیا در ایران: نمونهپژوهی دهۀ 1360 [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 35-60]
روز کوروشسناریوهای پیش روی مسئلۀ هفتم آبان (بزرگداشت روز کوروش) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 61-84]
روش سناریویی خبرهمحورسناریوهای پیش روی مسئلۀ هفتم آبان (بزرگداشت روز کوروش) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 61-84]
روششناسیبازشناسی اقلیمهای فرهنگی ایران: بهسوی یک چهارچوب مفهومی و روششناختی [(مقالات آماده انتشار)]
رویدادهای ورزشینگاه جامعه شناختی به عملکرد رسانه ها در نابرابری پخش رویدادهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-152]
رویکرد 360 درجهنقش آموزشی و فرهنگسازی رسانههای نوپدید در لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 85-100]
رویکرد بازیگرمحورموانع پیادهسازی سیاستهای فرهنگی در ایران (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
رویکرد سیستمیارزیابی تأثیر قوانین و مقررات آموزش عالی بر توسعۀ مکاتب علمی در دانشگاه های ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 47-74]
زبانشناختیبررسی زبانشناختی حسن تعبیر در برنامههای شبکۀ استانی تلویزیون بهمنظور ارائۀ راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 135-150]
زنانتجربه زیسته زنان در مراکز پشتیبانی از جنگ (مورد مطالعه: کارگاه خیاطی در دانشگاه اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 43-68]
س
سازمانفراترکیب مطالعات کارآمدی سازمان های فرهنگی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 69-94]
سازمان فرهنگیفراترکیب مطالعات کارآمدی سازمان های فرهنگی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 69-94]
سبک زندگیتدوین الگوی یکپارچه سبک زندگی نشاط محور با اتکا به نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 97-121]
سبک زندگی خانوادهپیشرانهای تغییر در سبک زندگی خانوادۀ ایرانی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 101-128]
سرمایه اجتماعیتدوین الگوی یکپارچه سبک زندگی نشاط محور با اتکا به نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 97-121]
سرمایه اجتماعی خردتحلیل جامعهشناختی رابطه بین سرمایه اجتماعی و خودکشی در ایران (۱۳۸۶- ۱۳۹۶) [(مقالات آماده انتشار)]
سرمایه اجتماعی کلانتحلیل جامعهشناختی رابطه بین سرمایه اجتماعی و خودکشی در ایران (۱۳۸۶- ۱۳۹۶) [(مقالات آماده انتشار)]
سرمایه اجتماعی میانهتحلیل جامعهشناختی رابطه بین سرمایه اجتماعی و خودکشی در ایران (۱۳۸۶- ۱۳۹۶) [(مقالات آماده انتشار)]
سرمایۀ اجتماعیراهبردهای ارتقای مدارای اجتماعی با تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و سرمایه فرهنگی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-159]
سرمایۀ اجتماعیفراتحلیل پژوهشهای اعتیاد به اینترنت: بازه زمانی 1400-1384 [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 31-58]
سرمایۀ اجتماعیفراتحلیل رابطه شبکههای اجتماعی مجازی و سرمایه اجتماعی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 117-143]
سرمایۀ فرهنگیراهبردهای ارتقای مدارای اجتماعی با تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و سرمایه فرهنگی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-159]
سرمشقهای فرهنگیتجربه برنامهریزی و الگوی برنامهریزی فرهنگی در برنامههای توسعه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 9-36]
سلامت اجتماعیفراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
سلامت روانیفراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
سلبریتیثبت و تحلیل نقش ستارگان موسیقی پاپ و رپ ایرانی در هویتیابی و جامعهپذیری هواخواهان نوجوان ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (موردمطالعه: امیرحسین تتلو و سید حسین موسوی (ملقب به تهی)) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 101-126]
سنتنگاهی جامعهشناختی به سیر تحولات روابط با جنس مخالف در گذار از سنت به مدرنیته با تأکید بر قبحزدایی در مفاهیم عرفی و جرمشناسی اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 101-120]
سند تحول بنیادین آموزش و پرورشموانع پیادهسازی سیاستهای فرهنگی در ایران (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
سیاستپژوهیمنشاء سیاستها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
سیاست پژوهیسیاستپژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
سیاست پژوهیسیاست پژوهی نشاط اجتماعی معلمان ابتدایی (موردمطالعه: شهرستان معمولان) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 123-154]
سیاست رسانهایدلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
سیاست فرهنگیموانع پیادهسازی سیاستهای فرهنگی در ایران (با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 75-104]
سیاستگذاریتحلیل محتوای سیاستهای فرهنگی و موانع توسعهای آن در دوران جمهوری اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-29]
سیاستگذاریسیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
سیاستگذاریرسانه، فرهنگسازی و باروری: شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر باروری با استفاده از رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-46]
سیاستگذاری رسانهدلالتهای سیاستگذاری رسانه؛ مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 9-22]
سیاستگذاری سینمامنشاء سیاستها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
سیاستگذاری فرهنگیایدههای سیاستی، اهداف و ساختارهای نهاد فراگیر جوانان در ایران [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-43]
سیاستگذاری فرهنگیسیاستپژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
سیاستگذاری هویتیسیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
سیاستهای جمعیتیتمایل به فرزندآوری در ایران: تعیینکنندهها و محدودیتها [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 59-80]
سیاستهای کلی نظام اداریطراحی مدل توسعه سرمایه انسانی در دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور با رویکرد سیاستهای کلی نظام اداری [دوره 3، شماره 4، 1402]
ش
شادکامیتدوین الگوی یکپارچه سبک زندگی نشاط محور با اتکا به نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 97-121]
شبکههای اجتماعی مجازیفراتحلیل رابطه شبکههای اجتماعی مجازی و سرمایه اجتماعی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 117-143]
شبکۀ خبرارائۀ راهبردهای تحولی شبکۀ خبر برای بهرهمندی از ظرفیتهای همگرایی رسانهای [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 9-34]
شبکۀ شادشناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
شبکۀ عصبی فازیپیشبینی تقاضای گردشگری فرهنگی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
شبکۀ ملی اطلاعاتارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
شرایط اجتماعیتحلیل توسعۀ نقش زنان در جهت ارتقای شغلی با تأکید بر سیاستگذاری فرهنگی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 83-100]
شکاف نسلیبررسی رابطۀ میزان استفاده از تلگرام با شکاف نسلی (مورد مطالعه: جوانان شهر تهران و والدین آنها) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
شکاف نسلیایدههای سیاستی، اهداف و ساختارهای نهاد فراگیر جوانان در ایران [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-43]
شکوفایی اجتماعیفراترکیب تدوین و طراحی مدل جدید عوامل موثر بر سلامت اجتماعی ایرانیان [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 111-136]
شهر تهرانبررسی رابطۀ میزان استفاده از تلگرام با شکاف نسلی (مورد مطالعه: جوانان شهر تهران و والدین آنها) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
شهروندیدانشگاه و همبستگی ملی؛ تحول مفهوم فردی شهروندی به رویکرد اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 45-71]
ص
صدراییانواکاوی زیست فرهنگی در اندیشه نوصدرائیان (با تاکید بر آراء استاد مرتضی مطهری) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 9-30]
صلحمطالعۀ تطبیقی وجوه آرمانشهری و ویرانشهری پوسترهای صلح یا ضدِجنگ طراحان معاصر صد سال اخیر ایران و امریکا [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 121-145]
صنایع فرهنگیسیاستپژوهی توسعه اقتصاد فرهنگ در ایران (بررسی موانع و ارائه راهکارهای سیاستی) [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 29-76]
ض
ضدِجنگمطالعۀ تطبیقی وجوه آرمانشهری و ویرانشهری پوسترهای صلح یا ضدِجنگ طراحان معاصر صد سال اخیر ایران و امریکا [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 121-145]
ع
عدالت سازمانیبررسی عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی در ایران (فراتحلیلی از تحقیقات موجود) [دوره 3، شماره 4، 1402]
علمسنجیتحلیل علمسنجی پژوهشهای با موضوع تصاویر آینده در معتبرترین نشریات علمی جهان [دوره 3، شماره 4، 1402]
عمل محسنانهعمل محسنانه: پدیدارشناسی کار (مطالعه موردی نهضت سوادآموزی مشهد) [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 187-213]
فراغت جوانانایدههای سیاستی، اهداف و ساختارهای نهاد فراگیر جوانان در ایران [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-43]
فرایند تحلیل سلسلهمراتبیرسانه، فرهنگسازی و باروری: شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر باروری با استفاده از رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-46]
فردگراییتاثیر پیشینه فرهنگی بر رابطه دورکاری با استرس شغلی کارکنان [(مقالات آماده انتشار)]
فرزندآوریتمایل به فرزندآوری در ایران: تعیینکنندهها و محدودیتها [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 59-80]
فرصتها و تهدیدهاراهکارهای برونرفت از چالشهای تقریب مذاهب اسلامی در حوزه بینالملل بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 9-42]
فرهنگواکاوی زیست فرهنگی در اندیشه نوصدرائیان (با تاکید بر آراء استاد مرتضی مطهری) [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 9-30]
فرهنگتحلیل محتوای سیاستهای فرهنگی و موانع توسعهای آن در دوران جمهوری اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 9-29]
فرهنگشناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
فرهنگعوامل مؤثر بر ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه از دیدگاه دانشجویان تهرانی [دوره 3، شماره 4، 1402]
فرهنگارائه الگوی فرهنگی حکمرانی خوب در دستکاه های ناظر برعملکرد دولت [(مقالات آماده انتشار)]
فرهنگ خانوادگیتحلیل توسعۀ نقش زنان در جهت ارتقای شغلی با تأکید بر سیاستگذاری فرهنگی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 83-100]
فرهنگسازیرسانه، فرهنگسازی و باروری: شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر باروری با استفاده از رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 7-46]
فرهنگسازینقش آموزشی و فرهنگسازی رسانههای نوپدید در لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 85-100]
فرهنگ عمومیشناسایی عناصر تشکیلدهندۀ الگوی یکپارچهسازی دستورکارهای شورای فرهنگ عمومی کشور [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 31-58]
فرهنگ کتابخوانیمطالعه نقش رسانه نوین کتاب صوتی در ترویج فرهنگ کتابخوانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 93-116]
فرهنگ کتابخوانیعوامل مؤثر بر ارتقای فرهنگ کتابخوانی در جامعه از دیدگاه دانشجویان تهرانی [دوره 3، شماره 4، 1402]
فرهنگ مادیروابط قدرت و هستی سیاسی اشیا در ایران: نمونهپژوهی دهۀ 1360 [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 35-60]
فروپاشی سرمایه اجتماعیمطالعۀ جامعهشناختی فرهنگ تکدیگری خیابانی: مرور سیستماتیک پژوهش های تجربی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 111-153]
فضای مجازیتحلیل راهبردی وضعیت رسانههای اجتماعی نوین و ارائه راهبرد مدیریتی ملی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 79-109]
ق
قبحزدایینگاهی جامعهشناختی به سیر تحولات روابط با جنس مخالف در گذار از سنت به مدرنیته با تأکید بر قبحزدایی در مفاهیم عرفی و جرمشناسی اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 101-120]
قدرت نرمچیستی و چگونگی ویژگیهای دیپلماسی عمومی آمریکا در قبال ایران (1997-2005) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 131-152]
قطب فرهنگیشناسایی راهبردهای فرهنگی جهت تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 85-114]
قوانین و مقررات آموزش عالیارزیابی تأثیر قوانین و مقررات آموزش عالی بر توسعۀ مکاتب علمی در دانشگاه های ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 47-74]
قومنگاری مجازیثبت و تحلیل نقش ستارگان موسیقی پاپ و رپ ایرانی در هویتیابی و جامعهپذیری هواخواهان نوجوان ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (موردمطالعه: امیرحسین تتلو و سید حسین موسوی (ملقب به تهی)) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 101-126]
گراندد تئوریپدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
گردشگری پزشکیشناسایی عوامل مؤثر در توسعه گردشگری سلامت در استان مازندران با استفاده از نرمافزار مکسکیودی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 155-182]
گردشگری تندرستیشناسایی عوامل مؤثر در توسعه گردشگری سلامت در استان مازندران با استفاده از نرمافزار مکسکیودی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 155-182]
گردشگری درمانیشناسایی عوامل مؤثر در توسعه گردشگری سلامت در استان مازندران با استفاده از نرمافزار مکسکیودی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 155-182]
گردشگری سلامتشناسایی عوامل مؤثر در توسعه گردشگری سلامت در استان مازندران با استفاده از نرمافزار مکسکیودی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 155-182]
گردشگری فرهنگیپیشبینی تقاضای گردشگری فرهنگی شهر تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-82]
ل
لوازم آرایشواکاوی عوامل مؤثر بر مصرفگرایی لوازم آرایشی در ایران [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 81-100]
لیبرال دموکراسیایران، چین جدید و افقگشایی کمربند ـ راه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 151-180]
لیگ برتر فوتبالنقش آموزشی و فرهنگسازی رسانههای نوپدید در لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 85-100]
م
مؤلفههای کارآمدی سازمانیفراترکیب مطالعات کارآمدی سازمان های فرهنگی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 69-94]
ماهیت آموزشینقش آموزشی و فرهنگسازی رسانههای نوپدید در لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 85-100]
محلات غیر محرومبررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
محلات محرومبررسی امید به آینده و میل به برنامهریزی (قابلیت شخصی) افراد ساکن در محلات محروم شهر کرمان: بینشهایی برای تحقیق و سیاستگذاری [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 147-182]
مدارای اجتماعیراهبردهای ارتقای مدارای اجتماعی با تاکید بر نقش سرمایه اجتماعی و سرمایه فرهنگی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-159]
مدرنیتهنگاهی جامعهشناختی به سیر تحولات روابط با جنس مخالف در گذار از سنت به مدرنیته با تأکید بر قبحزدایی در مفاهیم عرفی و جرمشناسی اسلامی [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 101-120]
مدیریت استعدادراهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی با تأکید بر سرمایۀ انسانی در سازمانهای فرهنگی (مورد مطالعه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]
مدیریت رسانهارائۀ راهبردهای تحولی شبکۀ خبر برای بهرهمندی از ظرفیتهای همگرایی رسانهای [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 9-34]
مدیریت عملکرد برجستهراهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی با تأکید بر سرمایۀ انسانی در سازمانهای فرهنگی (مورد مطالعه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]
مدیریت ورزشینگاه جامعه شناختی به عملکرد رسانه ها در نابرابری پخش رویدادهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-152]
مذهبیبررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
مرجعیتهای سیاستیمنشاء سیاستها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
مسئلهتحلیل ساختار مسائل فیلمها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
معلمانسیاست پژوهی نشاط اجتماعی معلمان ابتدایی (موردمطالعه: شهرستان معمولان) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 123-154]
مقام معظم رهبریراهکارهای برونرفت از چالشهای تقریب مذاهب اسلامی در حوزه بینالملل بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 9-42]
مکتب علمیارزیابی تأثیر قوانین و مقررات آموزش عالی بر توسعۀ مکاتب علمی در دانشگاه های ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 47-74]
ملیبررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
مناسبتهای رسمیبررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
منشاء سیاستمنشاء سیاستها در سیاستگذاری برای سینمای ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 77-100]
منطقهبندی فرهنگیبازشناسی اقلیمهای فرهنگی ایران: بهسوی یک چهارچوب مفهومی و روششناختی [(مقالات آماده انتشار)]
ن
نشاط اجتماعیسیاست پژوهی نشاط اجتماعی معلمان ابتدایی (موردمطالعه: شهرستان معمولان) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 123-154]
نظام آموزشیآینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
نظام آموزشیسیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
نظام تحریمریشهها و بسترهای تشکیلدهنده ایران هراسی [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 77-110]
نظامداناییحکمرانی گردشگری در تعاطیِ نظام دانایی و عقلانیت در عمل [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-84]
نظام مسائلتحلیل ساختار مسائل فیلمها با تاکید بر توابع تعلیقی آنها (مطالعه موردی: چهلمین جشنواره فیلم فجر) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 37-75]
نقاط ضعف و قوتراهکارهای برونرفت از چالشهای تقریب مذاهب اسلامی در حوزه بینالملل بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 9-42]
نقش اجتماعیتجربه زیسته زنان در مراکز پشتیبانی از جنگ (مورد مطالعه: کارگاه خیاطی در دانشگاه اصفهان) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 43-68]
نگرششناسایی نقش برنامههای رادیو در توسعه فرهنگی شهروندان تهرانی بهمنظور ارائه راهبردهای فرهنگی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 57-78]
نگرشهای شخصیتحلیل توسعۀ نقش زنان در جهت ارتقای شغلی با تأکید بر سیاستگذاری فرهنگی در سازمان تأمین اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 83-100]
نهاد فراگیر جوانانایدههای سیاستی، اهداف و ساختارهای نهاد فراگیر جوانان در ایران [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 9-43]
نوجوانانپدیدارشناسی تجربه زیسته نوجوانان کاربر از خودزشت انگاری متأثر از اینستاگرام [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 161-192]
و
والدینبررسی رابطۀ میزان استفاده از تلگرام با شکاف نسلی (مورد مطالعه: جوانان شهر تهران و والدین آنها) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 153-182]
وحدت اسلامیراهکارهای برونرفت از چالشهای تقریب مذاهب اسلامی در حوزه بینالملل بر اساس دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 9-42]
ورزش بانواننگاه جامعه شناختی به عملکرد رسانه ها در نابرابری پخش رویدادهای ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-152]
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیراهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی با تأکید بر سرمایۀ انسانی در سازمانهای فرهنگی (مورد مطالعه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 105-130]
ویچتارزیابی راهبردهای هلدینگ تِنسِنت چین در ایجاد پیامرسانهای اجتماعی؛ با تأکید بر مطالعهٔ پیامرسان «ویچت» [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 23-54]
ویرانشهرمطالعۀ تطبیقی وجوه آرمانشهری و ویرانشهری پوسترهای صلح یا ضدِجنگ طراحان معاصر صد سال اخیر ایران و امریکا [دوره 1، شماره 4، 1400، صفحه 121-145]
ویروس کروناشناسایی نظام مسائل آموزش مجازی مدارس در دوران کرونا با رویکرد فراترکیب [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 29-56]
هفتم آبانسناریوهای پیش روی مسئلۀ هفتم آبان (بزرگداشت روز کوروش) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 61-84]
همبستگیبررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
همگرایی رسانهایارائۀ راهبردهای تحولی شبکۀ خبر برای بهرهمندی از ظرفیتهای همگرایی رسانهای [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 9-34]
همگرایی ملیدانشگاه و همبستگی ملی؛ تحول مفهوم فردی شهروندی به رویکرد اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 45-71]
هواخواهثبت و تحلیل نقش ستارگان موسیقی پاپ و رپ ایرانی در هویتیابی و جامعهپذیری هواخواهان نوجوان ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (موردمطالعه: امیرحسین تتلو و سید حسین موسوی (ملقب به تهی)) [دوره 1، شماره 3، 1400، صفحه 101-126]
هویتبررسی روشهای بهبود و تحول اساسی در اجرای مناسبتهای رسمی (مذهبی، اجتماعی، ملی) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 129-149]
هویتسیاستگذاری هویت در نظام آموزشی کشور و توصیههای سیاستی آن [دوره 2، شماره 4، 1401، صفحه 9-28]
هویتتحولات آینده بحران هویت جوانان در ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 9-48]
هویت فرهنگیشناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
هویت محلیشناسایی و تحلیل چارچوب سیاستگذاری فرهنگی جهت ایجاد تحول هویت فرهنگی جوانان استان ایلام [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 109-134]
هویت ملیآینده پژوهی هویت ملی در نظام آموزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 9-28]
هویت ملیشناسایی و رتبهبندی عوامل قومی مؤثر بر برند ملی با استفاده از فرایند آزمون کیو [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 77-108]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد